čtvrtek 2. listopadu 2017

Kotvičník zemní - účinný prostředek pro posílení mužnosti

Kotvičník zemní je známý jako účinný prostředek pro posílení mužnosti, který se v tradiční Čínské a Indické medicíně užívá pro tyto účely už víc než 3000 let. Přestože kotvičník funguje také jako antioxidant, podporuje imunití systém a snižuje hladinu cholesterolu, je dnes známý zejména pro své účinky na sexuální zdatnost a jako prostředek na zvýšení energie a růst svalů. Kotvičník zemní jako

Co je to kotvičník zemní

Kotvičník zemní je jednoletá bylina, která roste v tropických a subtropických oblastech Ameriky, Asie a jižní Evropy. Kotvičník obsahuje steroidní saponiny jako je protodioscin,protogracilin a diosgenin. Tyto látky působí na zlepšení erekce a zvýšení libida. Současně také zvyšují produkci mužského hormonu, testosteronu.

Jak se kotvičník používá

Kromě použití jako afrodiziakum a léčba nedostatečé erekce nebo předčasné ejakulace se kotvičník používá také jako přírodní medicína při potížích s játry, ledvinami, močovými cestami, imunitním systémem, cholesterolem a vysokým tlakem. Pro své účinky na zvýšení hladiny androgenů, hlavně testosteronu je oblíbený mezi sportovci, jelikož přináší větší výdrž a podporu růstu svalů. Nejčastěji se kotvičník konzumuje jako kotvičníkový čaj, tinktura nebo jako součást léků na podporu erekce.

Zkušenosti uživatelů kotvičníku

V mém okolí mezi mými přáteli a kolegy v práci se nachází několik mužů kteří kotvičník užívají. Zeptala jsem se jich na jejich zkušenpsti.

 Během 10 let experimentování s různými prostředky proti poruchám erekce a předčasné ejakulaci jsem zakotvil u kotvičníku, který poskytuje skvělé výsledky za velmi přijatelnou cenu. Zejména bych ocenil že milování je mnohem intenzivnější a také jsem schopen akce i několikrát za večer.

Karel

Mohu sice mít sex kdykoliv se mi zachce, ale po 20 letech manželství už se mi pravda moc často nechtělo. Začali jsme si s manželkou vařit čaj z kotvičníku a situace se o hodně zlepšila. Milujeme se teď mnohem častěji, a moje žena tvrdí že má teď také mnohem větší chuť na sex a také si to daleko více užívá.

Pavel

2 komentáře:

  1. Jo to je všude stejné :-D . My jsme spolu s manželem také už přes deset let a dávno to není jako když jsme spolu začínali. Jsem ale ráda, že jsme i po těch letech spolu. Objednali jsme si na zkoušku Tribulus terrestris a z účinků jsem dost překvapená.

    OdpovědětVymazat
  2. Kotvičník zemní je úžasná bylina a není to poprvé, co o ní čtu, že dokáže naprosté zázraky. Každopádně v některých případech se může stát, že už to u muže dojde tak daleko, že to bohužel na řešení například erektilní disfunkce nestačí. Slyšela jsem, že existuje látka sildenafil, (tady je třeba obsažená) a ta dokáže tyhle problémy také spolehlivě vyřešit. Našel by se tady prosím někdo, kdo s ní má zkušenosti? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat